بنـــــــــوته البنـــــــوتـــــات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بنـــــــــوته البنـــــــوتـــــات

كوكب الانثى

الرئيسيةالعاب المنتدى*أحدث الصورالتسجيلدخول

اعلان اعلان اعلان

كاتب الموضوعرسالة
بنوته رقيقه
مديره
بنوته رقيقه

اعلان اعلان اعلان Empty
مُساهمةموضوع: اعلان اعلان اعلان   اعلان اعلان اعلان Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 23, 2013 3:02 pm

اعلان اعلان اعلان Mus-77

ازيكم يا بنوتات.. عاملين ايه؟

مش عايزة اطول عليكوا بس عايزة اقولكوا حاجة؟

عايزة اعمل

اعلان

و فى الاعلان دة عايزة اعلن عن خاصية جديدة فى المنتدى

و هى الحملات

و الحملة دى معناها انك تطلبى من الناس حاجة معينة و الحملة دى مش بتتعمل الا اما تكونى عايزة تحسنى حاجة فى المنتدى و بتطلبى من العضوات اغنهم ينضموا اليك فى الحملة دى و يساعدوك

بس اى حملة تتعمل مش بتتفتح و الناس ينضمولها كدة على طول لا دة فيه شروط و اى حملة هتتفتح قبل ما الشروط كلها تكمل هتقفلها اى مديرة فوراً

اه طب ايه هى الشروط ديييييييييييييييييييييييه؟

- لازم اى مديرة تعطى تصريح بموافقة على الحملة

بس المديرة تعطى تصريح ازاى؟؟؟

انا اقولوكوا: تكتب فى رد على الحملة تمت الموافقة على الحملة

طب ايه اللى يخليها تكتب كده؟؟؟؟؟؟؟؟

انا برضو هقولوكوا:-
- لازم تكون الحملة مفيدة يعنى الحاجة اللى بطتلبها هتفيد المنتدى

-لازم فى موضوع الحملة يكون فيه طلبات و الطلبات دى بتكون:طلب مصممة فوتوشوب دة الاساسى بس لو عايزين حاجة ثانية او مراقبة زيادة او مصمممة ثانيا انتو حرين بس اللى هتعمل الحملة هى المراقبة

طيب ماشى كدة لو المديرة ادت تصريح خلاص يبقى افتحوا الحملة

طب كدة اتفتحت ماشى ازاى بقى هننفذ الحملة دى انا برضو هققولكو: : : : : :

لو الحملة طالبة تحسين حاجة فى المواضيع يبقى اعضاء الحملة لو شايفيين اى موضوع مظلوم من التحسين دة يبقى اى عضوة تبعتو فى رابط فى رد على الحملة و با قى العضوات يعملوا التحسين و لو على تحسين حاجة اخلاقية او دينية او اى حاجة فى العضوات نفسهم هيتحول زى شات

لازم الموضوع الاول بتاع الافتتاح يكون هنا فى قسم مواضيع عامة و يبقوا يبعتوا الروابط لو كان تحسين حاجة فى المواضيع الروابط تتبعت من كل الاقسام لرد بس اول ما يكملوا 100 رد اعملوا فرع ليكوا فقسم ثانى و هيكون الجزء الثانى للحملة

انا اسفة انى طولت عليكوا بس اعلان مهم جدا جدا جدا

اعلان اعلان اعلان Mus-70

ان شاء الله نلتقى على خير و فى وقت قريب
https://amoora.banouta.net

اعلان اعلان اعلان
صفحة 1 من اصل 1